نوشته شده توسط : رزرو هتل

آرامگاه بابا رکن الدین در ضلع جنوبی زاینده رود و مجاور جاده قدیم شیراز، در قبرستان قدیمی اصفهان - تخت پولاد - آرامگاه یکی از عرفای مشهور قرن هشتم هجری به نام بابا رکن الدین مسعود بن عبدالله بیضاوی واقع شده است که در تاریخ یکشنبه ۲۶ ربیع الاول سال ۷۶۹ هـ. ق وفات یافته و در این مکان دفن شده است .آرامگاه بابا قاسم این بنا در طرف غرب خیابان هاتف هتل عالی قاپو اصفهان و در حدود پانصد متری مسجد جامع عتیق در کوچه باباقاسم قرار دارد. بر اساسی اسناد موجود می توان گفت محمد - معروف به باباقاسم - از عرفا و صلحای ربانی و علمای قرن هشتم هجری قمری بوده است. آرامگاه میرفندرسکی آرامگاه میرفندرسکی از عرفا و حکمای معروف عهد صفویه در " تکیه میر " تخت فولاد اصفهان واقع شده است آرامگاه شاهزادگان در مجاورت یکی از زیارتگاه های اصفهان به نام " بستی فاطمه " بقعه شاهزادگان واقع شده است. مدفونین این بقعه و نوادگان دختری شاه عباس اول و فرزندان " عیسی خان " قورچی باشی هستند هتل اسمان اصفهان که به دستور شاه صفی به قتل رسیده اند. نام مقتولین بر سنگ مزار آن ها منقور است.آرامگاه واله " آقا محمد کاظم واله " از شعرا و اعاظم اصفهان در دوره سلطنت فتحعلی شاه قاجار بوده است که در سال ۱۲۲۹ هجری قمری در گذشته و بر مزار او بقعه ای بنا شده است. آرامگاه واله در حاشیه خیابان فیض واقع است.

:: برچسب‌ها: هتل عالی قاپو اصفهان ,هتل اسمان اصفهان ,هتل ,اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 1
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رزرو هتل

هر سال نماز عید فطر را به عشق رهبرم در تهران و پشت سر ایشان می خواندم شب قبلش به تهران می آمدم و در هتل اطلس تهران که زمانی آنجا کار می کردم می رفتم و صبح برای خواندن نماز به مصلی می رفتم این بار چند دوست قدیمی نیز تصمیم گرفته بودند با من بیایند ولی هتل اتق کافی نداشت برا همین به هتل ایران تهران رفتیم و بعد از آن که نماز به پایان رسید به گشتن در تهران پرداختیم به موزه داراباد و کاخ موزه سعدآباد و کاخ نیاوران و تخت مرمر و پارک ملت رفتیم.

:: برچسب‌ها: هتل اطلس تهران,هتل ایران تهران,رزرو هتل ,
نوشته شده توسط : رزرو هتل

برای شرکت در مراسم تشیع پیکر استاد رشیدی به تهران آمدیو و در هتل حافظ تهران اتاق گرفتیم و بعد از پایان مراسم خاک سپاری به بوشهر برگشتیم.بار قبل که به تهران برای تفریح آمده بودیم در هتل ثامن تهران اتاق داشتیم در آن روزها شهدای غواض را آورده بودند که تهران حسابی شلوغ بود.در آن چند روزی که در تهران بودم به نیاوران و بازار بزرگ تهران تخت مرمر کاخ گلستان برج میلاد و میدان آزادی نیز سری زدیم .

:: برچسب‌ها: هتل حافظ تهران,هتل ثامن تهران,رزرو هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 8
نوشته شده توسط : رزرو هتل

هتل ورزش تهران و هتل پارسا تهران فاصله زیادی با هم نداشتند حدود 20 دقیقه پیاده روی داشت ولی من و سارا این فاصله را یک ساعته می رفتیم هرگز یادم نمی رود با یک تیم جهان گردی به تهران آمده بودم و او را در کاخ موزه سعدآباد دیدم او راهنمای یک تور جهانگردی بودند که از لندن آمده بودند آنجا به طور کاملا اتفاقی ما با هم آشنا شدیم چند جای دیگر نیز من او را دیدم در عمارت تخت مرمر و کاخ نیاوران آنجا بود که توانستم حرف دلم را به او بزنم و از او خواستگاری کنم.

:: برچسب‌ها: هتل ورزش تهران,هتل پارسا تهران,رزرو هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 4
نوشته شده توسط : رزرو هتل

هتل پامچال تهران جای مناسبی برای ما بود و نزدیک به محلی بود که کار داشتیم ولب صیغه نامه قبول نمی کردند برای همین به هتل شیراز تهران رفتیم که دست کمی از هتل پامچال نداشت و امکانات رفاهی خوبی هم داشت البته ما قرار نبود زیاد آنجا بمانیم در سه روزی که در تهران بودیم بعد از تمام شدن کارمان به گشتم در تهران پرداختیم به بام تهران پیست دیزین دربند برج میلاد و چند بنای تاریخی رفتیم.

:: برچسب‌ها: هتل پامچال تهران,هتل شیراز تهران,رزرو هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 4
نوشته شده توسط : رزرو هتل

هتل جاده ابریشم به کاخ نیاوران، بازار تجریش، کاخ سعدآباد،‌ موزه دارآباد نزدیک بود و ما مسافرانی را که از کشور چین می آمدند به آنجا می بردیم و مسافرانی که از دیگر کشورها می آمدند برایشان در هتل مهرگان اتاق می گرفتیم تورهای ما معمولا چهار یا پنج روزه بود و میهمانان را به دیدن بناهای دیدنی و اماکن تفریحی می بردیم از برج میلاد و دربند تا کاخ موزه سعد آباد کاخ نیاوران تخت مرمر عمارت کلاه فرنگی همه و همه را می رفتیم و می دیدم.

:: برچسب‌ها: هتل جاده ابریشم,هتل مهرگان,رزرو هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 7
نوشته شده توسط : رزرو هتل

زمانی که برای اجرای یک نمایش بومی محلی به تهران آمده بودم در هتل مینا تهران بودیم پاییز همان سال بود که دوباره به تهران آمدیم این بار قرار بود در سالنی که نزدیکی هتل بلور تهران بود برنامه اجرا کنیم بعد پایان اجرا برگزار کنندگان مراسم ما را به تماشای موزه داراباد کاخ موزه سعد آباد تخت مرمر کاخ نیاوران عمارت کلاه فرنگی و برج میلاد رفتیم که قرار شد برای ماه بعد یک اجرا نیز در برج میلاد داشته باشیم.

:: برچسب‌ها: هتل مینا تهران,هتل بلور تهران,رزرو هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 7
نوشته شده توسط : رزرو هتل

نمی دانم در کجای این شهر گمش کردم در هتل الیان تهران یا هتل اورین تهران واقعا نمی دانم.زمانی که به کاخ نیاوران رفتیم با ما بود در کاخ سعد آباد و موزه داراباد نیز پیش خودم بود حتی وقتی به دربند و برج میلاد رفتیم نیز پیش خودم بود هرگز نمی گذاشتم از من دور شود مسئولیتش با من بود او آلزایمر داشت و این مرا می ترساند حال من مانده بودم و او و تهران هر چه فکر می کردم که کجا جا مانده است نفهمیدم که نفهمیدم

:: برچسب‌ها: هتل الیان تهران,هتل اورین تهران,رزرو هتل ,
نوشته شده توسط : رزرو هتل

هتل شهر کمی از مرکز شهر فاصله داشت ولی نزدیک جنگل بود و این انتخابم را سخت کرده بود ولی من باید نزدیک دانشگاه تهران هتل می گرفتم برای همین به هتل حجاب تهران رفتم تا نزدیک دانشگاه باشم بعد از چند روز که کارم در دانشگاه تمام شد به موزه سعد آباد و پل طغرل کاخ نیاوران پل طبیعت رفتم تا هوایی عوض کنم و بعد به شیراز برگشتم.

:: برچسب‌ها: هتل شهر,هتل حجاب تهران,رزرو هتل ,
نوشته شده توسط : رزرو هتل

برای خرید کتاب به تهران آمده بودیم و برای صرف ناهار به سفره خانه سنتی هتل پارسی رفتیم جای دنجی بود آن روز نتوانستیم تمام کتاب هایی را که می خواهیم را تهیه کنیم برای همین تصیم گرفتیم شب را در هتل پارسی تهران بمانیم وصبح دوباره به دمبال کتاب هایمان بگردیم صبح زود کتاب ها را پیدا کردیم و بلیط برگشتمان آخر شب بود برا همین تصمیم گرفتیم در سطح شهر چرخی بزنیم به برج میلاد و پارک آب و آتش رفتیم و از آنجا به کاخ موزه سعد آباد و بعد به میدان آزادی رفتیم تا سواراتوبوس شیم که برگردیم.